Linkek a témában:
A vezetés élménye (2003)
[2003.10.03.] A 300 lóerős Volvo R sorozat kombiváltozatát visszafogott tempóban is képesek voltunk vezetni. A limuzin ennek épp az ellenkezője. A volán mögött töltött idő minden pillanata száguldásra csábít.
Exkluzív sportosság és optimalizálás
[2002.11.19.] Az új Volvo S60 R és Volvo V70 R igazi erőautók. Felülmúlhatatlan vezetési élményt nyújtanak, de a Volvóra jellemző ésszerű célszerűség feláldozása nélkül.
Intelligens teljesítményautó
[2002.08.30.] A Négy-C technikával felszerelt Volvo S60 R a svéd márka valaha létrehozott legfejlettebb technikájú modellje.
Erőtől duzzadó nyugalom
[2003.06.17.] Kipróbáltuk a Volvo két legerősebb változatát, az S60 R-t és a kombi V70 R-t, melyeket kereken 300 lóerős turbómotor hajt. Hála a technikának, a hatalmas teljesítmény bárki által könnyen megszelídíthető.
Volvo S60 R és V70 R
[2003.10.14.] Erős autót nem nagy ördöngösség gyártani, a jó vezethetőség és a teljesítménnyel harmonizáló biztonság azonban már nagyfokú hozzáértést követel. A Volvónak minden tudás a birtokában van - ezt az R jelű modellduó megalkotásával bizonyította.
Volvo S60 R és V70 R menetpróba
[2003.06.16.] Az új Volvo S60 R és V70 R a korábbi R-autókkal ellentétben jobban különbözik a szériamodellektől. Ezúttal már nemcsak az extravagáns színről és az egyedi könnyűfém kerekekről ismerhetők fel, hanem a bátrabb karosszéria-módosításokról is. Az S60 R limuzin és a V70 R kombi új, áramvonalasabb frontot kapott, a hűtő ezüst keretet kapott, nőttek a spolierek, és természetesen a légbeömlő nyílásokat is kiszélesítették a hatékony hűtéshez. A kombin tekintélyesebb hátsó spoilert látunk, mint az S60 R-en, ám mindkettő minimálisra csökkenti a felhajtóerőt.
A legerősebb svéd
[2002.08.24.] Az izmosított S60-as Volvo különleges technikai megoldásai a konzervatív márkához hűen továbbra is rejtve maradnak. Az aszfaltszaggató fenevad azonban így igazi meglepetés lehet az utakon.